top of page
Frequently asked questions
If you can't find the answer to your question, feel free to search!
-
Why should I choose you?Primarily because I really want you to be satisfied. I spin, come up with ideas and work at 1000%, and I'm quite flexible. I usually find common ground with anyone quickly. For the second time, it is not my goal to make your ideas for unrealistic sums. I think long-term with my cases, I want them to feel that they are important.
-
How can I find out how much it costs?I prepare an individual price offer for each customer. During the initial clarification call, we'll discuss your needs and I'll send you a personalized quote that's made just for you. Most projects fall within the range (Web design HUF 90,000- HUF 290,000, Brand design HUF 30,000- HUF 150,000, Social Media Management HUF 50,000-250,000), but every project is unique.
-
What does the payment look like? Is it possible to pay in installments?Yes. I know that working with a designer is a big investment, so I try to make payment as easy as possible for my clients. First, you only need to pay a 30% non-refundable deposit to reserve your place in my calendar. From there, the remaining amount is paid at the end. However, I am flexible and happy to discuss a payment plan that better fits your budget. :) If we cooperate every month (Social Media Management, preparation of graphic materials), you can pay in one at the beginning of the month, or we can take the amount in two if required.
-
I have no idea what I want.. Can you help me?Of course I can. If you have the basic concept of your brand, we can build it together from scratch. That is also why, if someone chooses the Brand+Web design package, the price is cheaper.
-
What if I don't want to work with you after all?Nothing really. If we start working together, I cannot return the advance payment (30% of the total amount). Also, we part ways in peace and love. If we have monthly cooperation, then the next 1 month included in the contract must also be paid.
-
Mit kell tisztázni a vállalkozás megalapítását követően?Legyen szó akár egyéni, akár társas vállalkozásról, az alapítás nem fejeződik be a szerződés megírásával illetve a webes ügysegéden keresztül történő bejelentéssel. Vannak olyan adatok, amelyek a NAV-hoz nem jutnak el automatikusan, a vállalkozás létrehozásával, ezért külön bejelentés szükséges. Ezen kívül a Gazdasági Kamarát és az önkormányzatot is tájékoztatni kell a vállalkozás létrejöttéről. Nagyon fontos kérdés lesz a számlázó program kiválasztása és annak tisztázása, mikor, milyen fajta bizonylatot, milyen adattartalommal kell kiállítani. Ugyancsak fontos azt is átbeszélni, hogyan és milyen fajta költségeket számolhatsz el a vállalkozásodban, hogyan gyűjtsd ezeket a bizonylatokat és továbbítsd a könyvelő részére
-
Mit és meddig kell továbbítani részemre?Erről a kérdésről külön blog bejegyzés is szólni fog. Mindenesetre össze kell gyűjtened adott havi számláidat a vállalkozással kapcsolatos vásárlásokról és igénybe vett szolgáltatásokról és le kell töltened a vállalkozási bankszámla bankkivonatát is. Amennyiben bérszámfejtés is történik, akkor az ezzel kapcsolatos dokumentációt is küldeni kell. Ezek azonban a legalapvetőbb és legáltalánosabb bizonylatok, minden eset más és más lehet. Határidőként tárgyhót követő 5. napot szoktam meghatározni. Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem lehet várni hó végéig a bizonylatokkal, mert például sürgősen intézkedni kell. Erre tipikus esetek a munkaügyi bizonylatok (dolgozó felvétele, munkaviszony megszűnése) illetve a vállalkozásban történt változások bejelentése. Nagyon fontos azt is megjegyezni, hogy a vállalkozásodban bekövetkező bármiféle változásról, szerződésmódosításokról illetve új szerződésekről a könyvelőt azonnal tájékoztatni kell. Utólag ugyanis már nehéz korrigálni, ha az ezzel kapcsolatos elszámolások nem megfelelően történtek.
-
Hogyan folyik a könyvelési munka?A leadott bizonylatokat a könyvelő feldolgozza, könyvelési rendszerbe rögzíti. A könyvelés képezi az alapját többek között az adóbevallásoknak, ezek közül a legáltalánosabbak a járulék bevallások (határidő hónapot vagy tárgynegyedévet követő hó 12. napja), az áfa bevallások (határidő tárgyhót, tárgynegyedévet követő hó 20. napja) illetve a kiva- előleg bevallások (tárgynegyedévet követő hó 20. napja. A bizonylatok könyvelési rendszerben történő rögzítése a Te dolgodat is megkönnyíti, ugyanis számos olyan információ birtokába kerülhetsz, amelyet pusztán a bizonylatok alapján nehéz lenne megállapítani. Többek között időben tudomást szerzel az adófizetési kötelezettségeidről és ezzel tervezni is tudsz. Nyomon tudod azt is követni, melyik vevőd nem fizetett melyik partnered felé nem rendezted még a tartozásod. És végül de nem utolsó sorban: az év folyamán folyamatosan információt kapsz a vállalkozásod eredményéről. Ilyen módon megalapozott döntéseket hozhatsz a vállalkozásoddal kapcsolatosan.
bottom of page